Thursday, October 22, 2009

Moj novi sajt (i blog)

Dragi moji verni čitaoci,

Ako se pitate zašto tako dugo nema novog posta, to je zato što sam postavila potpuno novi website. Site je zapravo moja virtuelna prodavnica, ali ima i stranicu sa blogom koja već ima novi post sa tutorijalom za filigranske perle. Dakle od sada, vidimo se na


Pošto još uvek ne moguuspešno da rešim problem sa spamovima, na novom blogu nemam opciju ostavljanja otvorenih komentara, ali zato možete mi pisati na mila@milama.rs. Obećavam - odgovaram na svaki e-mail. I još nešto, prijavite se na mailing listu i redovno ćete dobijati newsletter sa svim novotarijama i vestima. Upravo danas sam poslala novi newsletter. Ako želite da vam pošaljem taj najnoviji newsletter, pošaljite mi mail na mila@milama.rs.

Do skorog viđenja na milama.rs.

Vaša,
MilaMa

0 komentara:

Post a Comment