Tuesday, April 28, 2009

Uspomene sa letovanja - vreme je za more

Danas sam sređivala foldere sa slikama na laptopu i nađem slike sa prošlogodišnjeg letovanja. Na slikama sunce, predivno tirkizno more, a kad pogledam kroz prozor – sve sivo, kiša samo što nije…Dovoljno razloga da čovek padne u duboku depresiju. Malo sam se oraspoložila kad sam došla do slika mojih rukotvorina koje sam tamo pravila. Kada smo se pakovali za letovanje, kako smo imali brdo stvari, morala sam da svedem moju hobi torbu na najosnovnije potrepštine. Najekonomičnije je bilo da ponesem boje i četkice za slikanje. Malo sam slikala na papiru, ali mi je ubrzo dosadilo. Onda sam smislila da slikam na kamenju. Hvala bogu, bar kamenja ima, tako da sam bez problema nalazila neobično kamenje koje je zgodno za slikanje. Suprug je slikao ova četiri, mada sam ih napravila više od deset. Izabrala sam dva meni najlepša i ponela sa sobom nazad kući, a ostale sam poklonila hotelu. Kad se samo setim kako je gazdarica hotela bila srećna! Da, da bilo je to divno letovanje, ali sad je vreme da razmišljam gde ćemo ove godine….

U međuvremenu, pogledajte moje cveće na kamenu.

Vaša
MilaMa

4 komentara:

Miroslava Panic said...

Fantastično, ostala sam bez teksta... A i meni je hitno potreban odmor...

Dana said...

U tvojim rukama kamenje "procveta".Divno!
Imas dara za slikanje.Koristi to!

Starseed Jewelry said...

Divno, divno, divno, diiiiiiivno!!!!!

Sanja said...

Lijepi su svi radovi! Prekrasno cvijeće na kamenu! I ja sam radila nešto slično. Posjećivat ću i dalje tvoj (vaš) blog. Pozzz

Post a Comment