Saturday, May 23, 2009

Iskorišćeni štraftasti skiner

Dok sam pravila štraftasti skiner, milion ideja mi je dolazilo na pamet, kako najbolje da ga iskoristim. Kad sam napokon imala vremena da počnem nešto da pravim - ništa mi nije polazilo za rukom. Srećom napravila sam puno skinera, pa sam imala materijala za eksperimentisanje. Na kraju sam napravila ogrlicu sa nekim streličastim perlama. Da ne bude prazno, napravila sam i nešto okruglih perlica i na kraju malo crnih da smirim dizajn. Zapravo je jako lepo ispalo. Nosila sam ogrlicu pre neki dan i pobrala gomilu komplimenata. Najviše volim kad mi se trud isplati!


Prilikom beskonačnog broja bezuspešnih pokušaja da napravim nešto smisleno, napravila sam puno odpadaka. Naravno, glina se nikad ne baca, pa sam od te gline napravila medaljon koji sam zatim ukrasila reljefom i zaokužila ogrlicu perlama od poludragog kamenja i neobičnim staklenim perlama. Jel'da je glina neverovatna? Ko bi rekao da je ovaj svetli, nežni medaljon napravljen od iste gline kao i crna ogrlica. Dodala sam samo malo bele i transparentne i eto ga - nešto potpuno novo i drugačije. Obožavam Fimo!!!

4 komentara:

Katty said...

Veoma su interesantne ogrlice,ovu prvu bih i ja sa zadovoljstvom nosila :)))Divna ideja i izvedba. Dakle,i od mene imas sve komplimente !
Pozdrav :)

Little Glory said...

Vau! Odlicno iskoriscen skiner! Svaka cast!

Dana said...

Predivno,posebno crna ogrlica.

Nena3110 said...

Prelepo je, divim se majstorima nakita, u tome nisam vesta.
Ipak uvek mogu imati divan nakit, zahvaljujuci carolijama koje pravis.

Post a Comment