Sunday, May 31, 2009

Nisam bila baš lenja kao što se čini

Kićina maturska ogrlica (Kića je Katarina, moja ćerka). Pravo malo zanovetalo i dunđorasto derle...Ali smislila je kako hoće da joj izgleda haljina i nakit uz haljinu. Naravno, mami je pripala čast da napravi nakit. Za neverovati - Kići se dopalo kako sam napravila...

Zatim, vežbala sam kako da napravim "kobajagi" kost. Uz to, nastali su listovi gline šarane "comb" tehnikom. Da se ne baci, dodala sam koralne opiljke, malo se igrala sa asimetričnim dizajnom i nastala je oglica "Savana".


Imam još jedan novitet, ali ne smem da ga pokazujem, jer je to moj rad za učešće na jednom konkursu... Doće će i to na blog, ali malo kasnije.

Vaša,
MilaMa

3 komentara:

Muca said...

Wow,divno je! Izuzetno originalno!

Little Glory said...

Radovi su stvarno orginalni! Savana je divna :)

Cindy Lietz, Polymer Clay Tutor said...

Sorry for the English. I am enjoying your blog! Your work is is really beautiful!

Post a Comment