Thursday, June 11, 2009

Moje sunašce i prva nagrada za nakit u mom životu


Zapravo, moram malo da korigujem naslov. Ja sam bila pravi štreber u školi i dobila sam jako puno nagrada za razne "egzaktne nauke". Najbliže umetnosti je nagrada koju sam dobila u 6. razredu osnovne škole za "lepotu pripovedanja". Ali valjda u skladu sa mojom novootkrivenom strašću za umetnost, stižu i umetničke nagrade. Ogrlica na slici se zove "Dobro jutro, sunašce" ili " Good morning sunshine". Radila sam je za konkurs foruma Moj Ručni Rad i zahvaljujući glasovima posetilaca foruma, osvojila treće mesto.... Ne možete ni zamisliti koje je to bilo oduševljenje kad sam pročitala rezultate konkursa. Moje ogrlica je zavredela pažnju toliko ljudi. To je fantastično osećanje i naravo dodatna motivacija za rad.
U jednom od prethodnih postova pisala sam o divnoj Christelle koja mi je poslala svoje uputstvo za izradu cigovanih perli. Kako sam tu tehniku koristila za izradu sunašca, smatrala sam da treba da pošaljem Christelle sliku rada. Na moje iznenađenje, odgovrila mi je pitanjem da li može da bloguje moju ogrilcu zato što joj se jako dopada i misli da je vrlo originalna primena njene tehnike. Pogađate šta sam joj odgovorila, a Christelle me je blogovala na http://www.karooart.blogspot.com/

Zaista sam srećna i ponosna na sebe...
Idemo dalje. More novih, neotkrivenih tehnika me čeka. Eh da je još malo više vremena.

Vaša,

MilaMa

7 komentara:

Muca said...

Bravo,Milama! Zavredela si,jer je ogrlica zaista divna.
Samo napred.Lep je osecaj dobiti "dobar vetar u krila",jeli tako :)?

flower said...

Bravo,bravo,naravno...svakako je vredno ..jer samo ono sto je nasa prava imaginacija i bas zato privlaci druge svojom pozitivnom energijom-ova ogrlica posebno i zbog same boje u sebi. Pozz i puno jos uspeha !

Unknown said...

Ogrlica je prelepa, a tebi sve pohvale za izradu! :)

MilaMa said...

Drage moje, najlepše hvala na podršci. Puno mi znači.

Little Glory said...

Prelepa je Milama, jedan od mojih favorita, samo da znaš! :)

Milica Bubanja said...

Ogrlica je mnogo lepa, izuzetno neobična! Svaka čast!!!

Donda said...

Evo i mene sa zakasnjenjem.Ogrlica je fenomenalna, nagrada potpuno zasluzena.Bravo Milama!

Post a Comment